2 Samuël Doaved wordt woarschaauwd en hai ontkomt (17:15-29)

Indexen 2 Samuël (35)
Doaved vernemt dat Saul dood is (1: 1-16)
Doaved zien kloagzang. (1:17-27)
Doaved keunenk over Juda, Isboset over Izrel (2: 1-11)
Oorlog tussen Izrel en Juda (2:12-32)
Doaved wordt aal staarker; Abner kust zien kaant (3: 1-21)
Abner vermoord en begroaven (3:22-39)
Isboset vermoord (4: 1-12)
Doaved keunenk over hail Izrel (5: 1- 10)
God geft Doaved macht en aanzain (5:11-16)
Filistijnen ofsloagen (5:17-25)
Hou of aark in Jeruzelem kommen is (6: 1-23)
Gods touzeggens over Doaved zien noageslacht (7: 1-17)
Gebed van Doaved (7:18-29)
Doaved zien overwinnens rondom heer (8: 1-14)
Recht en odder in t haile laand (8:15-18)
Doaved zörgt veur Jonatan zien zeun Mefiboset (9: 1-13)
Doaved vecht tegen Ammonieten en Arameeërs (10: 1-11: 1)
Doaved en Batseba (11: 2-12:25)
Hou of oorlog mit Ammonieten oflaip (12:26-31)
Amnon en Tamar en Absalom (13: 1-37)
Absalom komt weerom in Jeruzelem (13:38-14:33)
Absalom gript noar de macht (15: 1-37)
Doaved en Siba (16: 1- 4)
Doaved en Simi (16: 5-14)
Absalom tussen twij roadgevers (16:15-17:14)
Doaved wordt woarschaauwd en hai ontkomt (17:15-29)
Absalom versloagen en om haals brocht (18: 1-18)
Doaved raauwt om Absalom zien dood (18:19-19:9)
Doaved gaait weerom noar Jeruzelem (19: 9-40)
Roezie tussen Izrel en Juda, opstand van Seba (19:41-20:25)
Hongersnood en bloudvroak (21: 1-22)
Daanklaid van Doaved (Psaalm 18) (22: 1-51)
Doaved zien testement (23: 1- 7)
Doaved zien helden (23: 8-39)
Doaved telt t volk en wordt ter veur straft (24: 1-25)

2 Samuël 17

15 Chusai zee tegen priesters Sadok en Abjatar: “Zo en zo het Achitofel Absalom en Israëls oldsten roaden. Mor ik zó.
16 Stuur doarom zo gaauw as t aaids kin David dizze bosschop: 'Blief vannaacht nait bie oversteekploatsen noar woestijn tou, mor goa votdoalek over Jordaan, aans zel t mit joe en joen volk nait goud oflopen.”
17 Jonatan en Achimaäs stonden al kloar bie Rogelwèl. Zai konden heur vanzulm nait in stad zain loaten, en n sloavin brochde heur tieden dij ze aan David overbrengen mozzen.
18 Mor toch was ter n jongkerel dij heur zain haar en t aan Absalom vertelde. Baaide jonges gingen votdoalek op pad noar Bachurim. Doar gingen ze noar t hoes van n man dij op zien haim n put haar, en doar kropen ze in.
19 Zien vraauw gooide n klaid over put hèn en streude doar koorn op, zodat t nait in de goaten laip.
20 Dou Absalom zien knechten bie vraauw in hoes kwammen, vruigen ze: “Woar binnen Achimaäs en Jonatan?” “Doargunders over t wotter goan,” zee ze. Absalom zien soldoaten gingen op zuik, mor konden heur nait vinden en gingen dou onverrichter zoake weerom noar Jeruzalem.
21 Dou zai vot wazzen, kropen jonges tou put oet en brochten bosschop aan David over: “Ie mouten zo gaauw as ie kinnen, moaken dat ie aan aanderkaant Jordaan kommen, want dit en dat het Achitofel tegen joe in t zin.”
22 Vot begunde David revier over te steken mit zien haile aanhang. Dou t licht wer, wazzen ze altmoal aan aander kaant, gainain oetzunderd.

23 Wat Achitofel aangaait: dou hai zag dat zien road op niks oetdraaid was, zoadelde hai zien ezel, ging noar zien hoes in Gilo, regelde zien zoaken en hong zok op. Hai wer begroaven in t graf van zien voader.

24 David was al in Machanaïm dou Absalom nog dounde was om mit t haile leger van Israël Jordaan over te steken.
25 Absalom haar in tied Amasa as generoal benuimd in stee van Joäb. Dij Amasa was n zeun van n Ismaëliet dij Jitra haitte. Dij haar hom kregen bie Abigal, n dochter van Nachas en zuster van Joäb zien moeke Seruja.
26 Absalom en zien leger zetten heur tènten op in t laand Gilead.
27 Dou David in Machanaïm aankommen was, kwammen Sobi, Machir en Barzillai bie hom. Sobi was n zeun van Nachas oet Rabba, hoofdstad van Ammon. Machir was n zeun van Ammiël oet Lo-Debar, en Barzillai kwam oet Rogelim in Gilead.
28 Zai haren van ales bie zok veur David en zien volk: alderhand bèrgoud, potten en pannen, waait, gaarst, meel en reusterd koorn, dikke bonen en linzen,
29 ook hunneg en botter, schoapen en vedde kaalver. “Want,” zeden ze, “ie zellen vast wel muid worden wezen en honger en dörst kregen hebben in woestijn.”

Scroll naar boven