Numeri Onopzettelke zunde (15:22-31 )

Indexen Numeri (56)

KLOARMOAKEN VEUR T VERTREK
Tellen van Isrelieten (1:1-1:47 )
Levieten (1:48-1:54 )
Opstellen van stammen (2:1-34 )
Levieten: heur toak (3:1-4:49 )
Toak van priester bie onraainhaid (5:1-4 )
Toak van priester bie daifstal (5:5-10 )
Toak van priester bie ontraauw (5:11-31 )
Toak van priester bie n nazireeër (6:1-21 )
Priesterzegen (6:22-27 )
Ovvers bie inwijden van tabbernoakel (7:1-88 )
Gods verschienen (7:89- 8:4 )
Wijden van Levieten (8:5-26 )
Vieren van Pesach (9:1-14 )
Wolkzoel en vuurzoel (9:15-23 )
Trompetten (10:1-10 )

ONDERWEGENS VAN SINAI NOAR VLAKTE VAN MOÄB
Vertrek van Sinai (10:11-28 )
Chobab en aark (10:29-36 )
Vuur van de HEER (11:1-3 )
Kwakkels (11:4-35 )
Mirjam krigt vreterij in hoed (12:1-16 )
Twaalf verkenners (13:1-33 )
Morrelnd volk (14:1-45 )
Vuurovver (15:1-16 )
Wijovver (15:17-21 )
Onopzettelke zunde (15:22-31 )
Sabbatschender (15:32-36 )
Gedenkkwasten (15:37-41 )
Korach, Datan en Abiram (16:1-17:28 )
Priesters en Levieten (18:1-32 )
Wotter dat raain moakt (19:1-22 )
Mirjams dood; zunde van Mozes en Aäron (20:1-13 )
Edom waaigert deurtocht (20:14-21 )
Aärons dood (20:22-29 )
Kanaänieten versloagen bie Chorma (21:1-3 )
Kopern slaang (21:4-9 )
Tocht noar Vlakte van Moäb (21:10-20 )
Sichon en Og versloagen (21:21-35 )
Bileam (22:1-24:25 )

IN VLAKTE VAN MOÄB
Ofgoderij mit Baäl van Peor (25:1-18 )
Isrelieten vannijs teld (25:19-26:56 )
Levieten vannijs teld (26:57-65 )
Dochters van Selofchad maggen ook aarven (27:1-11 )
Jozua wordt aansteld as opvolger van Mozes (27:12-23 )
Ovvers (28:1-30:1 )
Geloftes van vraauwlu (30:2-17 )
Oorlog mit Midjan (31:1-54 )
Woonstee van Ruben en Gad (32:1-42 )
Liest van plaaisterploatsen (33:1-49 )
Aalgemaine regel veur verdailen van t laand (33:50-56 )
Grènzen van t laand (34:1-29 )
Steden veur Levieten (35:1-8 )
Vrijsteden (35:9-34 )
Traauwen van dochters van Selofchad (36:1-13 )

Numeri 15

22 As ie joe mishebben en joe nait aan regels holden dij de HEER aan Mozes zegd het,
23 ales wat de HEER joe opdroagen het deur dainst van Mozes van dag òf aan dat de HEER geboden gaf van geslacht op geslacht,
24 en ook as gounent zok der bie ongelok nait aan holden, zunder dat aal aandern dat waiten, den mout haile gemainschop n jonge bol kloarmoaken veur n brandovver, n aangenoame lucht veur de HEER, mit meelovver en wienovver volgens veurschrift, en n ooibok as zundeovver.
25 Den zel priester haile gemainschop van Isrelieten weer in t raaine brengen en zel heur t vergeven worden, omreden t was nait mit opzet en ze hebben heur ovvergoave veur de HEER brocht as vuurovver en heur zundeovver om heur onopzettelke zunde.
26 t Zel zowel haile gemainschop van Isrelieten vergeven worden as ook vremden dij bie joe touholden, omreden t was veur haile vergoadern n onopzettelke zunde.

27 En as ain persoon bie ongelok n zunde begaait, zel e n interrambok ovvern veur zien zunde.
28 Priester zel degene dij onopzettelk n zunde begoan het, weer in t raaine brengen veur t aangezicht van de HEER en t zel dijgene vergeven worden.
29 Veur geboren Isrelieten en veur vremden dij bie joe touholden, geldt ain wet veur t begoan van n onopzettelke zunde.
30 Mor persoon dij t mit opzet nait goud dut, van aigen volk of van vremden, dij belastert de HEER en dij persoon zel zeker van zien volk ofsneden worden,
31 omreden dij het t woord van de HEER veracht en zok nait aan zien gebod holden. Dij persoon zel wis ofsneden worden, zien ongerechteghaid rust op hom.'”

Scroll naar boven