37 Op leste dag van t feest, dat is t hoogtepunt ter van, ston Jezus nog aalweg in tempel. Dou raip e zo haard as e kon:
“Elk dij dörst het, kom mor hier, om te drinken!
Vertraauw mor op mie!
38 Over zonent wer schreven:
Zien haart zel n wèl wezen,
doar stromen wotter oetkommen doar je van in levent blieven!”
39 Hai bedoulde doar de Gaist mit. Lu dij vertraauw in hom haren, zollen dij Gaist kriegen. God haar dij dou ja nog nait geven: omreden Jezus haar nog nait ereploats kregen dij hom toukwam.
40 Van aal dij mensken dij hom dit zeggen heurd haren, wazzen der dij zeden: “Dit is eerlieks profeet dij kommen zol.”
41 Aandern zeden: “Hai is Messias.” Weer aandern: “Mor dij komt toch nait van Galilea heer?
42 Der staait ja in Bouken dat Messias van David stamt en van Betlehem kommen zel doar David ook heerkwam.”
43 Zo kwam der onder t volk dikke rebulie over wèl of e aiglieks was.
44 Der wazzen gounent dij hom griepen wollen, mor gainain dij t dee.
45 Tempelplietsie kwam dus weerom bie hogepriesters en Farizeeërs. Doar kregen ze te heuren: “Woarom heb ie hom nait opbrocht?”
46 “Wie binnen nog nooit ain tegenkommen dij zien mond zo goud op stee het as hai,” zeden ze.
47 “t Is toch nog nait zowied dat e ook joe van wies brocht het?” vruigen Farizeeërs.
48 “Der is toch ook gainain van laaiders of van Farizeeërs dij feduutsie in hom kregen het?
49 Aal dij lu ook, dij èns nait waiten wat ter in wet staait, je zóllen ze wat!”
50 Mor ain van heur, Nikodemus, man dij vrouger al ais bie Jezus langs west haar, zegt:
51 “Volgens dij wet van ons, kinnen wie ja gainain veroordailen of hai mout eerst verheurd worden en t mout dudelk wezen woar of e mit dounde is.”
52 “Doe komst toch zeker ook nait oet Galilea?” zeden ze tegen hom. “Trek t mor noa en zelst zain, dat ter oet Galilea gain profeet komt.”